it زندگی با طعم

it زندگی با طعم


استیو جابز؛ پدر اپل جین جنینگز بارتیک؛از اولین زنان برنامه نویس جان مک کارتی؛ پدر هوش مصنوعی چارلز والتون ؛ پدر RFID
دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

Microsoft Dynamics CRMچیست



” CRM ” بخشی از استراتژی کسب و کار یا بازاریابی است که هدف آن صرفاً به افزایش میزان فروش و سود دهی مقطعی نبوده و سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد و مشتری مدارانه مطابق با سیاست های سازمان دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود سازمان در بلندمدت شود . در حقیقتCRM استراتژی کسب و کار با هدف بهینه‌سازی، سوددهی و رضایت مشتری است که بر اساس اصل ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری بنیان نهاده شده است .


Microsoft Dynamics CRM با مدیریت سیستم های بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش یک سازمان ، بستر مناسبی جهت ارتباط مستمر با مشتریان فراهم ساخته و علاوه بر سهولت مدیریت بر منابع ، فعالیت ها و سیاست گذاری های سازمان “زمان” را برای مدیران ارشد مجموعه صرفه جویی می می کند . هسته این نرم افزار یک هسته مدیریتی قوی بر روی اطلاعات بخش های مختلف بوده که علاوه بر مدیریت کلیه داده ها ، اقدام به گزارش گیری و تحلیل اطلاعات نیز می نماید .


این نرم افزار ابزار های متنوعی را برای گزارش گیری از اطلاعات درون سازمان در اختیار بخش های مختلف قرار می دهد . این ابزار ها از ساده ترین ابزار های فیلتر گذاری و دسته بندی اطلاعات بر اساس نیاز مدیران تا سیستم های گزارش گیری مطابق با استاندارد های جهانی که به صورت پیش فرض درون نرم افزار قرار داه شده است را شامل می شود ،امکان ایجاد تغییر و سفارشی سازی هر یک از این گزارش ها وجود داشته و همچنین می توان فرآیند گزارگیری از بخشی از اطلاعات به صورت یک جریان کاری هوشمند تعریف نمود به گونه ای که در طول کارکرد بخش های مختلف یک سازمان گزارشگیری ها به صورت خودکار از قسمت های مختلف در طول فرآیند کاری کارکنان انجام پذیرد . علاوه بر تمامی قابلیت های درونی نرم افزار برای گزارش گیری های تحلیلی از اطلاعات درون سازمانی،می توان با استفاده از نرم افزار قدرتمند SQL Server Reporting Services به طور مستقیم اقدام به گزارش گیری از اطلاعات بخش های مختلف سازمان نمود .


مدیریت دپارتمان های یک سازمان می توانند ساختار مدیریت نرم افزار را با توجه به نیاز سازمان خود سفارشی سازی نمایند . علاوه بر وجود سه بخش اصلی مدیریت بازاریابی ، فروش و خدمات می توان بخش جدیدی را با فرآیندی متفاوت از فرآیند قبلی تعریف کرد . امکان تعریف قالب فرم های جدید وجود داشته و اطلاعات وارد شده در این فرم ها همانند سایر فرم های پیش فرض نرم افزار ، در بانک اطلاعاتی ذخیره و قابل دسترسی و گزارش گیری می باشد . سیستم قابلیت سازگاری با کلیه زبان های دنیا را داشته و حتی جملات و کلمات استفاده شده در یک زبان را می توان با توجه به نیاز سازمان ویرایش نمود .

همانند سایر برنامه های تولید شده توسط شرکت مایکروسافت این نرم افزار نیز کلیه فرمت های ستفاده شده در مجموعه نرم افزاری آفیس را پشتیبانی می کند ، این نرم افزار قابلیت اتصال مستقیم به نرم افزار Microsoft Outlook را داشته و کلیه ارسال و دریافت ایمیل های شخصی کارکنان از این درگاه انجام می گردد ، همچنین کلیه اطلاعات تماس وارد شده در نرم افزار Microsoft Outlook را می توان وارد این نرم افزار نمود ، در بسیاری از صفحات گزارشگیری از بخش های مختلف سایت امکان مشاهده خروجی گزارش در نرم افزار Microsoft Excel نیز وجود دارد .

Microsoft Dynamic CRM سه رکن اصلی یک سازمان اعم از اتوماسیون فروش ، اتوماسیون بازاریابی و مدیریت سرویس های خدمات یک سازمان را در بر گرفته و ابزار هایی منعطف با نیاز هر بخش در اختیار آن قرار می دهد .


مشخصات عمومی نرم افزار :


امکان سفارشی سازی میز کاربری

امکان تعریف تابع های فیلترینگ برای دسته بندی نمایش فیلد ها در یک صفحه

امکان سفارشی سازی فرم های به کار رفته در محیط نرم افزار

امکان تعریف وظایف زمان بندی شده به کاربران و قابلیت ذخیره سازی و پی گیری هر یک از فعالیت های انجام شده مرتبط با هر سازمان

امکان تهیه قالب های پیش فرض برای قراردادها ، فاکتورهای فروش ، ایمیل ها ، مقالات

وارد کردن اطلاعات به صورت انبوه با استفاده از قالب های طراحی شده

پیاده سازی قالب های مناسب جهت ادغام با رکورد های مشابه

پیاده سازی قالب های مناسب جهت بهینه سازی بانک اطلاعاتی

دسترسی مستقیم به بانک اطلاعاتی از طریق نرم افزار sql server reporting services

سفارشی سازی زبان های به کار رفته شده در محیط نرم افزار

امکان دسترسی به نرم افزار از طریق  منوی مدیریتی اضافه شده در نرم افزار outlook

امکان ارسال و دریافت ایمیل ها از طریق نرم افزار outlook

امکان صدور کلیه گزارش های اجرا شده به محیط نرم افزار excel

امکان غیر فعال کردن کلیه فیلد های وارد شده و عدم حذف فیلد های زائد

امکان تعریف جریان های کاری به صورت نامحدود

گزارش گیری های استاندارد تعریف شده به صورت پیش فرض در نرم افزار

امکان ایجاد گزارش گیری های سفارشی از قسمت های مختلف

امکان تعریف شرکت ها و سازمان ها  به صورت حساب کاربری و تعیین رابطه مابین جساب های کاربری به صورت شرکت های زیر مجموعه ، شرکت های رقیب ، شرکت های همکار ، کارمندان یک سازمان و رابطه بین کارمندان یک سازمان

امکان ارسال ایمیل برای هر یک از حساب های کاربری به صورت مستقیم با استفاده از قالب های از پیش طراحی شده و یا به صورت مستقل

امکان تعریف کاربران در گروه های کاربری و مدیریت سطوح دسترسی کاربران


بازاریابی و فروش :


تعریف نواحی جغرافیایی فروش

تعریف نمایندگان فروش مدیریت سطوح دسترسی نمایندگان فروش

تعریف گروه های محصولی ، لیست های قیمت ، لیست های تخفیف برای هر یک از نمایندگان فروش به صورت نامحدود

امکان تعریف واحد های ارزی و استفاده همزمان از چندین واحد ارزی در محیط نرم افزار

امکان دسترسی به تاریخچه فروش یک محصول و مشتریان مرتبط با محصول

امکان تعریف فعالیت های زمان بندی شده برای دپارتمان فروش

ذخیره سازی کلیه فعالیت های انجام گرفته و و مسیر یابی فعالیت های مرتبط با هر سازمان و هر محصول

امکان گزارش گیری از کلیه فعالیت های انجام شده توسط نمایندگان فروش در یک بازه زمانی

تعریف فرصت های تجاری سازمان و گزارش گیری از فرصت های تجاری به وجود آمد در یک بازه زمانی

امکان ثبت کلیه فاکتور های فروش و امکان گزارشگیری از رابطه فعالیت های انجام شده نسبت به درآمد کسب شده

تعریف جریان های کاری هوشمند و تعریف فرآیند کاری فروش یک محصول

تعیین لیست های بازاریابی استاتیک و تعریف فرآیند های تبلیغاتی برای لیست های بازاریابی

تعیین لیست های بازاریابی داینامیک با قابلیت بروز رسانی خودکار در طول کارکرد نرم افزار

امکان گزارشگیری از درصد موفقیت هر یک از فرآیند های بازاریابی



خدمات :


طبقه بندی نمایندگان ارائه خدمات بر اساس نوع فعالیت خدماتی ، محصولات ، منطقه جغرافیایی

امکان تعریف فعالیت های زمان بندی شده بر اساس درجه اهمیت برای هر یک از اعضای دپارتمان خدمات

امکان ثبت فرآیند کاری دپارتمان فروش با قابلیت ذخیره سازی و پی گیری هر یک از فعالیت ها

قابلیت دسترسی به تاریخچه خدمات ارائه شده برای هر یک از محصولات

امکان تعریف سرویس های خدماتی از پیش تعیین شده به صورت فرآیند کاری برای هر یک از محصولات 

قابلیت ثبت مشکلات گزارش شده برای محصولات به صورت پرونده های خدماتی ، با قابلیت ذخیره سازی و پیگیری فعالیت های انجام شده در رابطه با هر پرونده 

امکان تعریف فعالیت های از پیش تعیین شده برای هر یک از پرونده های خدماتی

امکان ایجاد دانش نامه ی محصولات برای دسترسی نمایندگان به دستور العمل های استفاده از محصولات ، دستورالعمل های ارائه خدمات و ...

امکان تعریف فعالیت های زمان بندی شده بر اساس درجه اهمیت توسط مدیران دپارتمان خدمات به منظور انجام سرویس های دوره ای و سایر خدمات از پیش تعیین شده


نویسنده :حسین تهرانی

 http://itpardaz.mihanblog.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
AS Moosavian