کدامیک از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما مناسب است؟
آیا میخواهید بدانید کدامیک از رسانههای اجتماعی برای کسبوکار شما مناسب است؟ یا کدام محتوا با کدام رسانهی اجتماعی تناسب دارد؟
انتخابِ بستر مناسب، اولین گام برای اجرای یک کمپین اجتماعی موفق است. با
توجه به اینکه امروزه تعداد زیادی از شبکههای اجتماعی وجود دارد، صاحبان
تجارت را به این فکر وا میدارد که استفاده از کدام یک از شبکههای
اجتماعی باعث میشود که کسب و کار و برندشان به سرعت رشد کند. برخی از
شرکتها فقط به صرف اینکه فیسبوک، توئیتر و یوتیوب محبوب هستند، فرض
میکنند که بهترین گزینه همین شبکهها هستند. این یک تصور غلط است…!
محبوب بودن یک سایت به این معنا نیست که بهترین نتایج را برای شما به همراه داشته باشد.
اینفوگرافیکی که در ادامه مطلب آمده است، توسط آژانس بازاریابی و تبلیغاتی لاوان با دادههای
واقعی، بومی سازی و ترجمه شده به شما دید جدیدی میدهد تا بدانید، باید بر
روی کدام یک از شبکههای اجتماعی بیشتر تمرکز کنید تا بهترین نتیجه را
بگیرید.
در اینجا به چند نکته کلیدی اشاره میکنیم:
- ۷۵% مردم به احتمال زیاد مطالبی که میپسندند را با دوستان، همکاران یا خویشاوندان خود در فضای مجازی به اشتراک میگذارند.
- ۸۶% از بازاریابان اعلام کردهاند که رسانههای اجتماعی برای بازاریابی آنها مهم است.